afterski

gårdagen var lyckad. frida ringde mig och frågade om jag ville byta skift med henne, så jag skulle jobba eftermiddag idag. ofcoursemyhorse, det ville jag ju givetvis. middagen hos mor&far var mysig, sen styrde jag kosan hem till lina och millan. där började det spåra, för vi skulle ju på green man med afterskitema. så jag och millan byltade på oss lite afterskikläder och ack så tjusiga vi blev. återkommer med bilder senare. jag hade iaf en väldigt lyckad kväll.

men jag var dock inte på strålande humör när jag klev upp idag... och inte var jag ett dugg sugen på att jobba, men det gick finfint och jag tjänade ju storkosan. nu sitter jag och lillemor hemma hos mig och myser. lillemor ligger i soffan och äter upp mina salta pinnar och kollar på Jeff Dunham och skrattar. men på riktigt jag tycker inte att han är ett dugg rolig. och jag mina vänner, jag har BRA humor, men det här är inte bra.

ha det underbart! puss

Kommentarer
Postat av: Lillemor

jeffafaaa Dumhaaam... Dot com! :) hahaha så jäääävla bra ! :D <3

2009-04-11 @ 02:37:47
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0