bengt, hör du vem som viskar i örat?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! äntligen tänker ni.
jag är hemma från italien, (eller jag kom hem för en vecka sen) orkar inte gå in på detaljer från denna underbara resa, så jag kör på en liten sum up:
katlas dagbok, bacardi apple, stranden, sol, bad, Rom, colosseum, sol, thunder, rocco, tennis, putte, sol, bad, pizza, vin, pappa, dans, dixi, bacardi breezer, glenn&glenn, sol, bad, mamma, lutande tornet i Pisa, pasta, och massor av skratt! jag hade skitroligt därnere, helt underbart att komma iväg så där.

nu är jag nyss hemkommen från en helg i stockholm. var där på fest med pappas släkt, jätteroligt att träffa alla. det är inte så ofta jag träffar kusinerna från tyskland, så då blir det lite extra ruuuuligt.

nej, nu ska jag plocka&dona lite. Vi ses i marchallens skugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0