vila i frid Maggan <3

jag kan inte sluta ägna mina tankar till familjen Larsson. johanna ringde igår för att berätta att hennes mamma har dött. varför denna orättvisa!? varför denna fina och underbara människa? Maggan, du hade ett stort hjärta, ett varmt leende och världens bästa humor. jag kände mig alltid välkommen hemma hos er, jag skulle ju bo hemma hos dig när det blev för drygt för att pendla nu när jag ska börja i örebro. usch, det här är jobbigt, tårarna rinner. jag är iaf mycket glad över att jag var med dig, johanna och martina till london i oktober förra året, en resa att minnas. och alla andra stunder vi har haft tillsammans tackar&bockar jag för!

jag kommer att sakna dina kommentarer här på bloggen, jag kommer sakna ditt skratt.
må du vila i frid Margareta <3

johanna, martina och göran, jag tänker på er! jag finns alltid för er <3


Kommentarer
Postat av: Karin

Men herregud, vad har hänt? :O



Vila i frid. Finns här Frida om du behöver muntras upp <3

2009-12-28 @ 21:07:48
Postat av: mamma

Jag vet att du tyckte jätte mycket om Maggan.Blev rörd av det du skrev. Tänker också på Johanna och hennes familj.<3

2009-12-29 @ 18:21:51
Postat av: johanna

vad fint du skrivit. grät när jag läste det. älskar dig gumman. du är bäst!

2010-01-01 @ 00:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0