Camilla, jag kommer att sakna dig!

Nu har jag precis kommit hem från Lillemor. Där jag, Camilla och Lina kollade på Twilight, på riktigt så tror jag tamejfan att det är en av de bästa filmer jag sett! ni måste se den. imorn flyttar Camilla till Göteborg den jäveln. usch, det känns faktiskt jobbigt. det känns som om hon aldrig kommer att komma hem nå mer, hur ska jag då klara mig? hon är ju en av mina bästa vänner, hon är den som står där och håller mig i handen i vått och torrt. hon är en sjuhelvetes bra tjej! jag önskar dig all lycka med jobbletande därnere och jag vet att du kommer ha så jävla kul Camilla. det känns som tiden börjar komma ifatt en, att det faktiskt är nu vi kommer börja "splittras" från varandra, vi väljer ju olika vägar i livet allihop. men jag vill aldrig någonsin splittras från mina bästa vänner. det är något jag redan fått upplevt och det gör ont. jag bodde ju i strängnäs i tre år, flyttade hem nu i juni och då fick jag splittras från mitt underbara gäng jag lärde känna där nere, och det kändes åt helvete rent ut sagt. vi har sagt att vi alltid ska hålla kontakten, att vi måste träffas med jämna mellanrum. ja, vi håller kontakten, men vi pratar inte tillräckligt ofta. och vi har bara haft reunion två ggr sen i juni, det är inte okej! skärpning tjejer.


Camilla&jag.
Jag kommer sakna dig väldigtväldigt mycket. Jag älskar dig vännen!

Kommentarer
Postat av: millan

fan vad gullig du är gumman! kommer sakna dig också det vetu! men ni brudar får ju komma ner till mig i sommar tycker jag ;) älskar dig!

2009-02-03 @ 00:41:10
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0