så jäla fint!

Nu har jag kommit hem från tapetaffärn och jag är jättenöjd! min lägenhet kommer bli finast i världen. jag har bestämt för en skitsnygg svart fondtapet och ha grått tillsammans med den i vardagsrummet/sovrummet. det kommer bli super, men det kommer kännas i plånboken kan jag säga, det rummet kommer gå på ca 2500 kr på bara tapeter! men det kostar ju att ligga på topp som man säger. men resten blir lite billigare dock. nu återstår bara att tjata hål i huvudena på Samuel&Lina att dom rappar på lite, så jag kan åka iväg och köpa möbler och sånt.


kisskiss

Kommentarer
Postat av: mamma

ja fina är tapeterna

2009-02-02 @ 19:05:47
Postat av: Moster Ia

Kul att du har hittat tapter ska bli kul när du får lägenheten. Jag vill ha hjälp med min blogg jag fattar typ NOT!!!!!HJÄLP när du har tid.

Puss

2009-02-02 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0