Smaskensfillibajs

gaaaaaaaaaaaah! vadfan måste allt jävla skit kosta så jävla förbannat mycket pengar för!?! gaaaaaaaaaaaaah! jag var ner och hämtade mina tapeter idag till vardagsrummet, köpte lim och lite takfärg, och det gick på 4000 jävla svenska kr! fifan säger jag bara. butbut som man säger i americat. kom hem från glasbanken för en liten stund sen, inhandlade helgens ranson av alkohol, hoho. så nu sitter jag i köket tillsammans med Pluppen som käkar chirre, och Batman som skär firre. själv sitter jag och smuttar på en smaskensfillibajscirre. livet är bra underbart va? va?

Huggelibuggeli, doppa mig i isglass och kalla mig för piggelin!
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: marina

haha du e ju gaaaalen kvinna gaaaaalen..pussis

2009-02-14 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0