tjuckimucki

det blidde inge Romme för min del idag.. Anna lyckades bryta armen igår, så det var verkligen tråkigt. lilla gumsilumsan, hoppas du blir bra snart! <3. så idag har jag inte gjort ett skit i princip, jag har spelat lite Nintendo Wii, Mario Kart med min "lillasyster" Linnea. anledningen till att jag skriver "lillasyster" är för att vi är stödfamilj åt henne, och jag har alltid velat haft en lillasyster, så då fick hon bli det.

ikväll blir det lite vin med vännerna och sådär, vilket jag gillar väldigt mycket. det kanske ni redan har förstått genom att läsa min blogg. jag ska redan nu hälla ett upp glas vin och sätta mig och spela poängpoker med mina kära föräldrar. det här är liv&död mellan oss, vi spelar om stora pengar. så håll tummarna för mig!


PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: batman

Mamma 1 vinst Batman 1 vinst Frippe 0

2009-02-21 @ 17:42:47
Postat av: Maria

tråkigt att det inte blev nga skidor, jag får väl hoppas att du vann lite pengar från dina päron i poker istället. Många kramar

2009-02-22 @ 15:18:46
Postat av: Maria

Tråkigt att det inte blev av att åka skidor. Men då hoppas jag att du vann över dina "päron" i poker i stället så du kammade hem lite pengar. Många kramar

2009-02-22 @ 15:21:06
Postat av: Anna

vi får åka nästa år eller hur? puss puss min groda. hoppas lägenheten är blir bra, kommer och hälsar på dig nån dag. kram

2009-02-22 @ 15:30:22
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0