Keep holding on

Jag är helt slut, min kropp känns förstörd men jag är superglad ändå! haft en bra helg trots allt, i fredags var vi hemma hos emil och drack lite vin, han sjöng, spelade gitarr och munspel, och vi andra satt och nynnade bredvid, supermysigt. natten blev dock alldeles för lång, och jag drack nog ett par glas vin för mycket. styrde kosan hemåt runt halv tre, sen var det dags för en delad tur på jobbet med start 07:00. BRA jobbat Frida! alltid när jag bara ska ta några glas vin och gå hem i tid, blir det alltid tvärtom. Men man lever bara en gång, och jag tänker ta vara på den tiden. jag slutade jobbet 21, och tog mig en promenad hem från västanfors, det tar ju sin lilla tid. jag käkade lite mat, och drack lite, gjorde mig snygg och drog hem till jocke. vi satt där hemma några och hade det mysigt. kvällen slutade med att jag, Karin och Lillemor gick hem till henne och skedade i hennes säng kl 04:00. så ja, idag är jag rätt slut.

Och nu till min käre moster Anna. hon har startat en jättebra blogg, som jag tycker att ni ska läsa, så kika i på den här adressen: http://tulumamman.blogg.se. och Anna, låten här nedanför är till dig. Du är stark och du klarar allt kom ihåg det. Jag älskar dig, och tack för att du finns i mitt liv, när jag har haft det jobbigt så har du funnits där för mig, och sagt många kloka ord. så nu är det min tur att finnas där för dig. så lyssna på låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0