hur slutar man tänka?

Jag har så jävla tråkigt, och kanske borde jag sova istället, men jag är inte ett dugg trött och jag kan inte slappna av ordentligt eller nåt. jag har fått jättesvårt för att somna på kvällarna, och det spelar ingen roll om jag har gått upp kl 6, eller kl 12 på morgonen. Pappa säger att det är bara sluta tänka och somna, hmm okej, hur fan gör man det? kan man verkligen bara stänga av alla tankar bara sådär? ja, märkbart kan min käre far göra det, men han är ju batman så han kan ju allt. men när jag väl sover så går det skitbra att sova, och jag somnar lätt om. men det är liksom själva insomningen som är svår. jag tror att det blir för mycket tankar som kommer när allt är tyst och stilla, som aldrig kommer upp annars under dagarna. så har ni några tips eller nåt hur man somnar in lättare?

nu ska jag iaf lägga mig och läsa 2 systar av Anna Maxted. den borde ni läsa, den är rolig och det finns nog många syskon som kan känna igen sig i den. 

Godnatt! pusspuss

He put her out like the burnin' end of a midnight cigarette
He broke her heart, she spent her whole life tryin' to forget

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Hej Gumman! kul att du bloggar. Ja du det här med att sova, prova kalle Anka det har funkat för mig i typ hela mitt liv. Läser en eller två sidor och pang så ligger tidning på golvet och jag snusar sött.Går inte det så prova att ligga på en arm eller ett bröst (då icke ett kycklingbröst)ta och leta på en rekorderlig karl, typ Victor, ha ha lägg dig på armen och snusa sött. ja nu har jag gett dig två tips så det är bara att välja, kan nog rekommedera no 2 det är nog lättare att hitta victor och framför allt billigare än att köpa en tidning. Kramiz lillmoster. ringer senare puss

2009-02-04 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0