happyface!

hejsanhoppsan. här sitter jag och smaskar på ett lakritstuggummi och det är jättegott, mmmmh. jobbat idag, blev först deprimerad när dom ringde imorse, så jag svarade inte, sen fick jag dåligt samvete så jag ringde upp och berättade att jag jättegärna ville ut och arbeta. bra frida! jagvetinte vad det är jag försöker med, men på nåt sätt försöker jag peppa mig själv, genom att ge mig själv beröm i tredje person. vetifan om det fungilerar men det är värt ett försök. Men en sak är säker, jag är jävligt duktig vad det gäller rökningen iaf, inte rört en cigg på hela den här dagen heller! men nu har min läpp frätt, frutit, frätit (aja pluskvamperfekt av fräta) sönder pga av mitt snusade, men det schiter jag i. det är så gottit så. ja a det är det minsann. fråga mig inte vart det här glada humöret har kommit ifrån, för det vet jag inte.

nu ska jag fortsätta smaska på mitt tuggummi, och kanske ska jag vara lite wild and crazy och stoppa in ett till?
men först, en helt hysteriskt kul bild.


Kommentarer
Postat av: marina

Du är en mycket duktig kviga kepp it up..men ta de lurre med snuset snart rammlar din näsa av..haha pöss

2009-01-15 @ 21:06:14
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Belinda

hahah nej vilken hemsk bild!

frätit måste det vara, eller? Men det var trots allt du som fick MVG i grammatik.



Duktigt av dig Frida att inte röka :)



Yes, vi ses i helgen och bitch kan du vara själv. för vi vet båda att jag är den snälla - "typ som lucas" ;D

2009-01-16 @ 00:00:29
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja humörssvängningar är det. Men den här sidan är roligare mamma

2009-01-16 @ 12:35:58
Postat av: marina

Grattis babe!

2009-01-19 @ 11:16:57
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Johannas mamma

Hi there london-lover!

Grattis på den stora dagen!!!

2009-01-19 @ 12:31:06
Postat av: Moster Anna

Vafan har är man sjukskriven och vill ha massor av roligheter att läasa om men varje gång jag går in så står der bara om det förbenade lakrits tuggummi. Skärpning, jag har ju t.o.m börjat läsa andras bloggar. funderar på att göra en egen snart om mitt liv vad tycker du om de? Hi HI underhållande läsning skulle det bli. Puss

2009-01-20 @ 15:19:05
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-23 @ 21:59:55
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0