long time, no seen

nu var det ett bra tag sen jag skrev sist, sorry. men antagligen händer det väl inget intressant i mitt liv just nu. som vanligt är det fest, jobb, vänner och familj som prioriteras. försöker prioritera jobbet rätt väl just nu så jag har råd att rusta lägenheten som snart blir min min min. så jäla fint!

jag är inne i någonslags tråkperiod eller vad man ska kalla det. jag är trött på det mesta och dom flesta. vill ha lite action i livet nu. det händer inte mycket nuförtiden, samma gamla visa, samma gamla folk. absolut inge fel på mitt gamla folk, i adore you. men någonting fattas. ofta tänker jag, nej Frida nu är det dags att ta det pick&pack och fly staden igen. jag är ju inte den som borde vara kvar här. men vart ska jag ta vägen? jag är livrädd att fastna här.

Hejhej! nu ska jag försöka pova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0