inflyttningsdrink

nu har jag precis kommit hem från grannen. japp, min älsklingsmillan har gått och flytta in i lägenheten ovanför mig, så nu är vi grannar, wohooow. inatt är det första natten för henne, så hon bjöd upp mig på en inflyttningsdrink. man tackar. innan jag drog mig en trappa upp, så målade jag i köket. dutti tjej. jag hade lite kvar att måla ovanför kylen, och sen var jag lite wild and crazy och målade "luckan" till bakbordet i grönt också. haaa jag är så finurlig. jag tycker det är skitkul att greja i lägenheten!

nu ska jag kika klart på scrubs, sen ska jag läsa lite. pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte sätta ut någon bild på hur det vart!

Jag har ju aldrig till att komma och titta hur det ser ut hemma hos dig!

T.

2009-06-05 @ 09:28:00
Postat av: Lillemor

näääää, du är så söt så. ;)

blir håret bra elle?

2009-06-06 @ 18:52:12
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: mamma

vad trevligt

2009-06-06 @ 19:21:43
Postat av: robyn

absolut! ska snacka med mttias och kolla hur det blir och vilken bil vi ska ha :D PUSSS!!

2009-06-08 @ 14:00:35
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är så härlig Frida

2009-06-10 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0