sluta dröm om det ljuva livet, du kommer aldrig va med om det

just nu strömmar Håkan Hellström ur mina högtalare och jag mår bra.

äntligen har jag börjat jobba på schema, och det känns ritkigt bra att veta när man ska jobba. så nu jobbar jag hela den här veckan, och det är riktigt kul att vara tillbaka att jobba på "mitt ställe", med mina pensionärer och mina arbetskamrater. och nu börja jag piggna till efter förra veckan. men jag skulle absolut inte banga på att åka iväg snart igen. fast det dröjer inte så länge förrän jag åker iväg till Italien tillsammans med mor,far och pluppen. det kommer bli underbart! nej, nu ska jag fortsätta mysa tillsammans med Håkan. PUSS!


TRO OCH TVIVEL
 

Kommentarer
Postat av: mamma

ja,det kommer att bli undebart! <3

2009-07-02 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0