nu kan du få mig så lätt

jaha, nu är det dags för lite uppdatering igen. men kära vänner, jag känner att jag inte har så mycket att uppdatera er med, för just nu händer det inte så mycket intressant. som vanligt är det jobb och lägenheten. men en sak kan jag säga, jag längtar oehört mycket efter våren nu. det känns så grått och trist just nu. jag skulle behöva lite sprudlande vårkänslor, eller ett litet extra lyckorus då och då. för tillfället saknar jag Strängnäs och Kyrkbrink rätt mycket, jag saknar mitt folk därborta! så därför bjuder jag på ett festligt kort från en av våra härliga festkvällar, som sagt dom spårade ur ibland, men fyfan vad kul jag har haft tillsammans med er! dags för en reunion snart igen? schyssta rååååå?
 


jag var inte speciellt nykter på den här bilden, men vadfan gör det om hundra år?! jag lever just nu, och tänker göra det fullt ut!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

fyyy fään va snygg du är pullan. :D

2009-03-10 @ 22:43:18
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0