prutt

hoho. nu sitter jag hemma hos mor&far och väntar på att maten ska bli klar. väääärsta god mat idag, det blir mammas tortelini, det är det godaste jag vet! igår så jobbade jag delad tur, sen åkte jag ut till kolpebo till samuel, emil och lina. vi bastade, spelade spel och sådär, jättemysigt och kuligt. funderar på om jag ska åka ut dit ikväll igen, men vi får se hur det blir med den saken. jag ska ju jobba delad tur imorn också. jajja. ska hjälpa till lite med maten nu. och förresten jag har beställt internet nu, så det kommer i mitten på nästa vecka, så då kan jag hålla bloggen uppdaterad igen. bra va?


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej lillpruttan! Du kan faktiskt komma hem till oss och låna internet om du vill eller du måste komma hit och äta bullar och dricka kaffe, on house. Ring mig din galning puss, jag älskar dig...

2009-03-30 @ 21:55:57
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0