hard workwork

nu ska jag snart iväg och jobba igen. har redan jobbat 7.30-13, sen så ska jag jobba 16-21, kuligt va? jajja, det är bara bita ihop, pengar behövs alltid!

och ni vet säkert redan att på torsdag börjat äntligen arbetet på mina tänder, väntat sedan i september! så på torsdag får jag tandställning, och jag är värsta nervös. jag vetinte riktigt varför jag är nervös, för jag har ju kännt på rätt mycket smärta i munnen redan. för det första fick jag tänderna utslagna, sen har jag rotfyllt och dragit ut tänder, massa grejer sen allt hände, så jag tror inte att tandställningen kommer att göra mer ont än det andra. men nervös är jag iaf. ja skitsamma, nu ska jag måste jag göra mig iordning igen. PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: mamma

nervös får man alltid vara. puss

2009-05-06 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0