sometimes....

nu har jag ont i mina framtänder.. och jag är ledsen. jag är ledsen för att det är hans fel att jag sitter här med den här jävla tandställningen. en del av mig vill verkligen aldrig mer se honom, han är en skit, totalt omvänd mot den jag kände. ibland jag kan känna sånt hat mot honom. men vissa stunder saknar jag så det gör ont. det är konstigt det där, det har gått 1 år och en vecka sen det tog slut, hur kan jag då fortfarande sakna så? hur kan jag göra det efter alla svek, efter utslagna tänder, efter någon som inte är samma person längre?


nej skitsamma, nu ska jag ladda upp inför kvartsfinalen mot Tjeckien! HEJA SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Karin

Som sagt, det tar ett braa tag att kommer över någon, spelar ingen roll vad personen har gjort. Har en person gjort ett starkt intryck på en och betytt mycket så tar det sin lilla tid att glömma och sluta sakna =/ Hang in there :) du har oss, alltid <3

2009-05-07 @ 18:34:41
URL: http://karkli.blogg.se/
Postat av: Pia

Har du fått räls i både uppe & neri?

2009-05-07 @ 19:39:43
Postat av: Anna

Hej skruttan, var är kortet, mitt i all misär så vill jag ändå skratta åt dig och mobba lite, går det bra eller? Puss

2009-05-07 @ 20:52:53
Postat av: robyn

gumman då <3

2009-05-09 @ 12:26:39
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0