söndagsparty

Hej gott folk! nu sitter jag i soffan och myser för mig själv med tända ljus. sitter och kollar på söndagsparty med filip&fredrik, älskar dom två!

gården bjöd på jobb mellan 7-16, sen blidde det lite ferre på kvällen. riktigt trevlig kväll tillsammans med goa människor, vi spelade Wii, typ dansgrej, och det blev en hård kamp mellan mig och lisette, med jag klådde henne, huhuhu. idag har jag tagit det lugnt och ikväll jobbade jag. men imorn ska jag vara ledig! hoho vad skönt, och då ska jag tvätta och städa och grejsa litegrann. så det skönt att få lite nytta gjort.

och jag vet att ni väntar spänt på hur löjlig jag ser ut i min tandställning, men jag har orkat lagt ut nå kort ännu, men det kommer. och pia: jag har rälsen endast i överkäken.

äh skit på er, nu ska jag fortsätta mysa i min ensamhet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0