i wanna know, have you ever seen the rain, coming down a sunny day?

tjohejsan! Sitter och dricker en likör 43 med mjölk och fixar till frillan. snart ska jag bli bjuden på hemmagjord snitzel med potäter och god sås, såååååås ska det va! det ska bli intressant att smaka hur det smakar, men eftersom det är min käre mor som är kock ikväll, så kan det inte bli annat än succé! mammas mat är den bästa!

jag har lyckas lura ut några vänner ikväll iaf, så ikväll ska jag hem till karin&magnus och sprida min otroliga partystämning, tralalala. tonight gonna be a good good night, ja det känns i mina lilltår att det kommer bli en superkväll!

haha, en del av mig tror att jag är kvar i turkiet tillsammans med hanna&kajsa. inatt vid 2-tiden ringde elias och sa åt mig att komma på fest och det första jag svarar är att jag måste fråga hanna&kajsa först om dom vill också. elias blev lite fundersam och frågade om jag inte var ensam? nej, jag är med hanna&kajsa sa jag ju, sen satt jag mig upp och skulle fråga dom om dom också ville med, men då upptäcker jag att jag faktiskt är ensam och inte i turkiet fortfarande. tråkigt. så tokigt det kan bli va.

nu ska jag fortsätta med mitt braiga partyhumör! Vi ses i marschallens skugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0