Life doesn't wait

Idag= bra dag! kom på att jag saknade karin väldigt mycket idag, så jag bjöd in mig själv på kaffe. ett plus i kanten var att lillemor också va där! vi drack massa kaffe och pratade massa skit som vanligt och skvallrade om våra semestrar och annat skoj. kvällen slutade med jag&lillemor blev bjudna på tacos av magnus&karin, det kittlade dödsskönt i kistan vill jag lova! när vi hade käkat färdigt kom även lisette&lina upp och myste lite med oss, väldigt trevligt att träffas allihop en stund, det händer alldeles för sällan tycker jag. vi bor ju trots allt i samma stad och typ samma kvarter.... skärpning där!

vi pratade och kollade på massa inredning idag också, så nu måste jag ta tag i det där om att måla om mitt badrum, det har jag sagt ett tag, men jag får inte tummen ur. varför är det så svårt att ta sig till färgaffärn och köpa färg liksom?

idag har jag, kajsa och hanna beställt tatueringstid också. tanken var att vi skulle tatuera oss i turkiet men som tur var ångrade vi oss och bestämde att vi skulle göra det här hemma istället. efter det som hände på planet med blixten (läs föregående inlägg), så vart vi faktiskt lite rädda. och av en slump när vi satt på en restaurant i turkiet och bläddrade i tatueringsbok såg vi texten: Life doesn't wait, vi alla tre blev kära och bestämde oss för att tatuera in det. för det är ju faktiskt så att livet inte väntar, vi måste ta vara på varandra och oss själva. så den 11 sep ska vi göra den tillsammans, så nu måste jag bara komma på ett bra ställe på kroppen att sätta den på. så har ni nå bra förslag, så kom gärna med det.

nu ska jag lägga mig och läsa lite, det är ju en dag imorgon också.  PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0