hoho

hallå mina kära vänner! nu är jag dålig på att uppdatera er igen... sorry! men livet flyter på för min del iaf. sitter i örebro just nu i mitt och kajsas andra "hem". hemma hos william i en studentkorridor på 19 kvadrat, skitmysigt... men jag trivs bra i skolan och här i örebro. så mina och kajsas planer är att styra vår kos hit till hösten och bosätta oss här tillsammans, det kommer bli guld. eftersom det är dåliga tågförbindelser och att jag måste vara i skolan ofta, så känns det som det bästa vore att ha en lägenhet här. nog om det.

i fredags var jag på Maggans minnesgudstjänst, och den var jättevacker. det kändes bra att få vara med, att sitta och minnas dig och få säga hejdå. i onsdags hade jag dröm, du skickade ett sms till mig och berättade att du var nervös, men att jag skulle veta att du har det bra där du är nu. det känns som att du gick in i min dröm för att berätta för mig att du har det bra och att jag skulle berätta det vidare till din familj och det gjorde jag. jag hoppas verkligen att du har det bra, sov gott Maggan <3.

nej, undrar om jag också ska ta och plugga lite nu, kajsa är ju så duktig. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

plugga på. du år också duktig.

2010-01-28 @ 08:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0