på an ba!

heeej älsklingar!
nu sitter jag och pumpar massa bra musik och dricker lite cider, livet är bra underbart ibland! eller vad säger ni? just nu strömmar Calle Kristianssons version av Walking in Memphis, älskar den grabben. jag har ingen aning vart kvällen kommer ta mig ikväll, men jag är öppen för förslag.

idag har jag haft en riktigt mysdag tillsammans med Fia, Saga och Patrik, lunchade på kina, sen blidde det lite shopping på Canelli (som förövrigt har fått in mycket snyggt!), och lite shopping på bolaget. fiiiint säger jag!

nej, nu ska jag göra mig skitsnygg hade jag tänkt. HEJPA!! nu köööööör vi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman hoppas allt är bra, och att det går bra i skolan, jag ligger själv i magsjuka så jag mår lite blää men längtar efter dig. puss

2010-02-02 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0