sommarlov!

Heeeeeeeeej. Nu har jag haft "sommarlov" sen i fredags då den sista tentan skrevs, det gick inte så jättebra men jag håller tummarna att jag klarar godkänt. sommarlovet inleddes med att jobba lite på malmen, ruligt att komma tillbaks och träffa alla! veckan som har gått har bestått av lite jobb och bara tagit det lugnt. vet ni vad jag mer ha gjort?! jo beställt en resa till Alanya med Kajsi&Hanna! wohooo. vi åker 17 aug, så det är ett tag kvar tills dess åååh så jag längtar! så nu har jag fått en sporre att börja arbeta bort det här jävla fläsket som har attackerat mig senaste månaderna. beach alanya here i come.

på lördag tar min älskade lillebror studenten, han har blivit så stor lillpluppen. jag längtar jättemycket och hoppas att hans student blir underbar <3, love youuu!

nej, nu ska jag ut i solen ett tag, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Ja! Fy fan vad jag har saknat er!! Kommer bli grrrrrymt! <3

2010-06-10 @ 15:28:01
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: tanya

Ja snart ses vi! :) ÅH va kul med resa! :) blir det nån festival i sommar då?

2010-06-12 @ 19:21:45
URL: http://tanya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0