pova

Cooooolt, såg ni att tomten själv kommenterade förra inlägget, woho det betyder att jag har varit snäll i år! Jag är trött som ett as, men jag har inte ro i kroppen att lägga mig och sova... Jag ska ju kliva upp kl 05.30 imöra, för att sticka till praktiken.
Jag vet inte vad det är som är fel på mig just nu, enda sedan min älskade morfar dog så har min värld vänts upp och ner. Mina vänner som betydde allt för mig, ja eller dom betyder fortfarande allt, bryr jag mig inte om att träffa, helt ärligt jag bryr mig inte. Och den känslan blir jag så rädd av, jag vill ju träffa dom, mysa med dom, men någonstans tar det stopp. Jag förmår mig inte att ringa och fråga om vi ska ses, suckar högt när jag ser att någon har ringt eller skickat sms. VARFÖR ÄR JAG SÅ HÄR?! Det enda som gäller för mig just nu är min familj och jag försöker sköta skolan (som jag tröttnat enormt mycket på också). Men det jag ville ha sagt är i alla fall att jag älskar mina vänner, och ni vet vilka ni är, jag saknar er, och jag hoppas inte att ni blir ledsna på det jag skrivit nu, men det är så jag känner just nu. Men jag hoppas att ni vet att jag tänker på er, och att ni betyder otroligt mycket för mig trots att jag är mongo just nu.
Nu ska jag sova, HEJHEJ!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är otroligt jobbigt att förlora någon man älskar. Du hör av dig när du känner att du orkar och har lust, det tar den tid det tar och det får det göra också! :) Vi finns här när som helst och det vet du. <3

2010-11-28 @ 21:40:44
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0