uppe med tuppen

Känner mig väldigt effektiv och duktig idag! Bra dag det här, klev upp kl 7, kl 7 en ledig dag!!!! Så jag och Linda har pluggat sen dess. Tentan är om 24 h, baaaaah. Hoppas verkligen att jag klarar den, det känns lite sisådär, men vi får hålla tummarna. jajaja. Ska åka till Örebro om en stund och då ska jag och Liljestig fortsätta vårt tentaplugg minsann, sen sover jag över där, skriver tentan och åker hem igen.
Sov hemma i lägenhet igår, har inte gjort det på ett bra tag, har typ bott hos mina kära föräldrar en längre tid. Har inte velat sovit ensam, och inte kännt mig trygg när jag har varit själv. Men nu ska det bli ändring igen, det var faktiskt jävligt skönt att sova hemma i lägenheten. Skönt det.
Ska göra mig iordning nu, Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0