what's up yo?

Hej folk! Har setat och pluggat lite nyss och ska strax fortsätta, har precis kommit på att den här kursen kanske inte är så jättelätt, så det är lika bra att börja i tid. Flitpoäng till mig! yes! Undrar om du har varit i biblioteket och pluggat nåt idag Linda? hoho. Vet ni vad jag ska äta senare? Nej såklart ni inte vet, stuvad potatis och isterband, ååååååh dreglar typ nu redan, haha. Det kittlar dödsskönt i kistan!


Många förstår inte det roliga i den här videon, men jag och de flesta av mina vänner skrattar ihjäl oss typ.

Ha det så kult, heeej dååååå!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha ne inte har jag varit till biblioteket och pluggat inte... usch vad dålig jag är! men puss på duktiga du! ses imorgon! ha så kuuuult!!!

2010-10-13 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0