Om jag kunde drömma

Hade en skitbra kväll igår, det började med att jag fick med mig William hem till Fagersta, och sen blev vi bjudna på middag hemma hos Lillemor. Efter vi hade ätit och myst en stund hemma hos Lillemor knatade vi hem till mig och gjorde ingenting, sånt är jävligt skönt det med ibland. Sen kommer jag med värsta braiga idén vid 01.30 kanske, att jag skulle ha högläsning ur den första Twilightboken för William. Han blev alldeles lyrisk och vi bäddade ner oss i min säng och jag började läsa, jag läste till efter kl 3 nångång och William fick ta över, men då somnade jag som stock direkt. Sen sov jag till kl 12, så himla skönt att sova ut ordentligt!
På eftermiddagen traskade jag hem till Robyn&Mattias och hängde med dom + Daniel (som förövrigt fyller 30 år idag, GRATTIS!) en stund. Det händer inte så jävla ofta, men jag trivs tillsammans med dom och nu har jag bestämt att jag ska hänga där lite oftare minsann. Nu är jag trött som vanligt, men jag jag väntar på att Big Brother ska börja, sen får jag sova.
Jag&Kajsa i Turkiet i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0