Thank god it's friday!

Jaha, då var det fredag igen. Är trött som ett jävla as, men det är inget ovanligt. Hade tidig föreläsning idag om läkemedelsberäkning, något jag har bävat inför, då matte inte är mitt starka ämne. Men det kändes ganska lätt och det var roligt också! Det är ju en jävla tur då man inte får ha ett enda fel på tentan för att bli godkänd, så här ska pluggas massa läkemedelsberäkning framöver.
Fick även reda på våra praktikplatser idag, ska ju ut på praktik v.13-19, och jag ska vara på IVA (intensivvårdsavdelningen) i 2 v och på Kvinnokliniken i 5 v, det kommer bli så grymt! Längtar som en tok och jag har kommit på att den här terminen kommer att springa förbi och det betyder att det snart är sommar och att jag då har läst halva utbildningen. fiiiiiint!
Nu ska jag slappa en stund, sen blir det nog lite mys hemma hos moren&faren. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0