Glöm inte bort att du är värdelös

Känner mig värdelös idag... Skulle ha pluggat som en tok hela dagen, gjorde jag det? Nej, jag sov halva dagen, men fick faktiskt lite plugg gjort iaf, bättre än inget :) Sen så väntade jag spänt på tentasvar på min förra tenta, tror ni jag klarade den, neeeeeeej fick ett fett U. Började gråta som ett barn, blev skitarg och ville bara hoppa av skolan. Har fått två U på rad nu och det får mig att tappa motivationen och det får mig att känna mig värdelös som fan.
Men jag samlade mig och blev på bättre humör när mor min bjöd på hamburgare med bröd och sen tog jag en långpromenad i det härliga vintervädret hem till Anna, Fredrik och Ellie. Då blev jag glad igen, vi spelade massa Wii och drack kaffe <3 Så nu sitter jag nyduschad och har myst ner mig i soffan, lite soffhäng nu sen bums i säng, upp med tuppen imorn! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0