I'm going nuts!

Sov över hemma hos mormor igår, jättemysigt, trivs verkligen bra därute <3 Ja, hon behöver oss just nu. Det är fortfarande ofattbart att hon har förlorat mannan i sitt liv, mannen hon delade allt med i över 50 år. Det gör så förbannat ont i mig när jag tänker på att min morfar är borta, hur ont gör det inte då i min stackars mormor? Usch och fy. Men vi försöker tänka positivt, på alla fina minnen vi har och på allt gott han gav oss.
Idag har jag iaf fått massa plugg gjort, har varit och hälsat på farfar som fyller 78 år idag! Ja, en ganska så bra dag, förutom att jag vill hitta på nå skoj ikväll, men folket är tråkigt!
Jag får nöja mig med musik och lite valnötter ikväll. PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

jadu, gumman<3

2011-01-07 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0