bitterfitta

Ja, just nu känner jag mig sådär jävla bitter. Bitter för att min familj åker till Italien inatt, och att jag måste vänta en vecka till innan jag får åka. Bitter för att jag sitter ensam i min lägenhet, då jag egentligen skulle vilja ha nån att kramas med. (Älskar dock att vara ensam ibland, men inte ikväll). Bitter för att alla har så jävla roligt när jag jobbar jämt, och när jag vill och kan göra nåt så är det ingen som vill eller kan. Bitter för att.... Ja, bitter är ordet ikväll helt enkelt. Men den där bitterheten släpper nog snart. Nej, nu ska jag inte vara sån, nej jag ska ju vara glad och positiv, för livet är ju underbart!

Ääääh, jag slänger mig i sängen och läser min patetiska bok som jag köpte för 29 kr som handlar om hur man hittar kärleken och man coachar sig själv till att hitta den. Patetiskt var det ordet ja.


Note to myself: Sluta vara bitter, imorn ska du vakna pigg&glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0