Innan jag kände dig

Hallihallå. Sitter och mår väldigt bra i min nystädade lägenhet, lika härlig känsla varje gång. Nu funderar jag på vad jag ska hitta på ikväll, jag vill mysa med nåt glas vin på min balkong, måste bara hitta någon som vill hänga med mig, men det ska väl inte vara så svårt? ;) Är ledig imorn igen, coolt va? Och då blir det en sväng till Västerås med mina föräldrar, sen ska det tränas en sväng. Och på onsdag, vet ni vad jag ska göra då? Jo, jag, Lillemor och Pauline ska till Dalhalla och njuta av tonerna till Melissa Horn, det kommer bli så jävlaskitgrymt! En upplevelse i sig att bara uppleva Dalhalla och grymt som fan att se Melissa igen, det kan ju inte bli bättre än så?

MELISSA ♥

Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar
Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0