älskade barn

Min underbara "lillasyster" Linnea är här ikväll, nyss lekte vi ombytta roller. Linnea var mig och jag var Linnea, och så "lurade" vi mamma&pappa. Det tyckte hon var jätteroligt, underbara barn. Nu dricker jag ett glas vin och njuter av hennes samtal om att morötter är bra för tänderna, precis som tomater, sallad och smörgås. Mjölk det är bra för hela kroppen förstår vi väl. Nu diskuterar vi ålder, hon gissade ålder på min storebror och hon trodde han var 30, sen berättade vi att han var 26, sen skulle hon gissa min ålder, men det blev svårt för vi är ju lika långa, och då borde vi vara lika gamla. Min lillebror är ju äldre än mig enligt henne för att han är mycket längre än mig. Kul att se hur barn tänker, haha.



Så vad händer mer ikväll gott folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0