nöjd tjej!

Är en jävligt nöjd tjej just nu! Sitter på balkongen svettig som ett as, har gått/sprungit två varv runt Eskiln, varit och pussat på mormor, träffat familjen Svensson, ja jag har haft en bra dag helt enkelt. Snart är det dags för lite käk, snabbmakaroner och bacon, haha, är man fattig så är man. Maj&juni är dom värsta månaderna för fattiga studenter må jag säga, längtar sjukt mycket efter skatteåterbäringen så man får lite peningar igen, så man kan leva ett lyxigt sommarliv med allt som hör sommaren till. Det skulle faktiskt vara hur gott som helst med ett glas vin ikväll för att fira livet och sommaren, men som sagt är man fattig så går det inte bra.. Jag får nöja mig med sodastreamvatten istället.

PUSSSSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0