och där var min sommar förstörd.

Bajs, min sommar är härmed förstörd. Fick mitt sommarschema idag och är inte alls nöjd. Jag förstår att det har varit ett helvete att fixa ihop det här schemat och att det inte går att göra på något annat sätt, så jag skyller absolut inte på någon, men jag är ledsen ändå. Jag kommer jobba varje helg under sommaren, och är endast ledig en dag i veckan. Så det blir inte mycket småskojsigheter för min del i sommar inte. Men det är bara att bita ihop och försöka härda ut den här sommaren. Det ska självklart bli roligt att jobba och träffa mina kollegor och så, det är bara att göra det bästa av situationen helt enkelt.

HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0