h a p p y f a c e ! !

Nu har jag skaffat mig en gymkort igen, sisådär 3 år för sent. Haha. Nej, men det är snart 3 år sen jag slutade träna och det var ju jävligt dumt, men nu, nu ska jag fläsket bort!! Jajajaja.
OM JAG ÄR NÖJD MED ATT TANDSTÄLLNINGEN ÄR BORTA? SVAR JAAAAAA! :)
Får mina nya tänder om 2-3 månader, men det gör inget, ska dessutom ha som en slags bettskena på nätterna, helst så ofta som möjligt, men den syns inte. Jag är så glad, så glad!
wuwuwuwuwu. Jag kan inte få nå bra bilder på mig själv, men det skiter jag i, sådetså! PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

sötnos där<3

2011-03-16 @ 22:09:22
Postat av: Lillemor

Snygging där! :)

2011-03-17 @ 15:56:29
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0