HEJ!

Ja som alla vet så torskade vi finalen mot finnjävlarna. Ja, jag är fortfarande sur&ledsen över det, det tog hårt på mig. Menmen, nästa år är det fanimig vår tur!

Sitter för tillfället och kikar på vilka artister som kommer till peace&love i år, det finns lite gottigt jag vill se faktiskt, men inte riktigt så bra band som det brukar vara. Men jag ska ju tydligen åka dit enligt min käre vän Pauline, så det är klart jag ställer upp för laget, alltid kul med festival. Hoppas bara att jag är ledig den veckan nu!
Pluggandet går dessvärre inte så jättebra, så håll alla tummar ni har att jag klarar tentan på fredag, just nu känns det som världens monstertenta... bläää. Men det brukar gå vägen till slut iaf.
Nu ska jag plugga vidare, hejhej! haha fluminlägg.
Dessa härliga tjejer saknar jag värsting mycket idag <3 Alldeles för längesen vi sågs, kanske inte så jättekonstigt att jag och Millan inte träffas så ofta eftersom hon bor i Karlshamn, men jag ska ordna en tripp dit i sommar minsann. Men konstigt är det att jag och Kacka nästan aldrig träffas, vi bor ju förfan nästintill grannar! Skärpning!!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Du klarart Fridis! Lycka till :)

2011-05-17 @ 21:25:57
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0