Våra rader trillar ur och ligger kvar

Ja som tidigare inlägg så hatar jag fortfarande skolan. Det är tufft nu, men på onsdag är det slut, då är det hej dåååå T3, hej sommarlov. Då har jag passerat halvlek, coolt. Så då är det bara 1½ år kvar, hallelujah!
Nu är det dags att plugga till omtenta på lördag, läkemedelsberäkning, matte mja inte min starka sida. Drygt som fasen att göra om den, p.g.a. att jag hade ett jävla fel, dessutom hade jag svarat rätt, men strukit över det och räknat om för det verkade för enkelt. Japp, livets hårda skola. Men jag ska inte vara bitter, det är bara att bita ihop. Jag har ju massa skoj att se fram emot, Lilus 25årsfest, peace&love, Melissakonsert, Italienresan och jobb i sommar. + massa annat skoj får vi hoppas! Det blir fint det.

Naj, nu är det dags att sätta på sig pluggbrillorna minsann! HEJPA!



Såna som vi med lyckan mitt i sorgen 
vi ställer frågor och jag är trött på mina svar 
men du finns i mina drömmar när jag sover 
jag vill förändra nån av oss 
men jag vet inte hur man gör / Melissa Horn



Kommentarer
Postat av: mamma

det fixar du <3

2011-05-27 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0