sova kanske?

Efter några avsnitt av trekronor tror jag nog att det är dags att hoppa i säng, har ju seminarium och massor av tentaplugg på schemat imorn! Men när jag&Liljestig väl sätter fart med våra trekronoravsnitt kan ingen stoppa oss, helt sjukt vad man kan fasta i en sån jävla serie...

Sen en till sak... Tänk om man kunde fira jul tillsammans med alla man tycker om, hur jävla mys skulle inte det vara? Så jag och Liljestig hade planer om att vara kvar här på studentgatan ensamma i jul, käka julbord, kolla trekronor, spela julmusik och supa oss fulla, det hade varit en idealisk jul. Men vi skiter i det.


Jag&Liljestig ♥

Kommentarer
Postat av: marrebanan

haha va e de för bitter kviga i bakgrunden?! :D hhöhöh=)

2011-11-30 @ 13:42:02
URL: http://jagskriversynder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0