Polaren Per är kärlekskrank...

Eller om jag ska vara ärligt så är det jag som är jävligt kärlekskrank för tillfället. Åh, jag skulle döda för att få skeda med någon ikväll. Ja, lite kramar och lite pussar skulle passa perfekt in i mitt liv just nu, helst kvälls- och sovtid, annars får det vara. Så är det någon som känner sig manad? Haha. Att jag just ikväll känner mig extra kärlekskrank är nog för att vi vara och kollade på Titanic 3D på bio, och den där Leonardo DiCaprio är ju att döda för i den filmen, han är så sjukligt fin där på alla sätt och vis. Eller ja, hela filmen är gggggrym ♥ Jaja, jag får väl nöja med med att kramas och pussas med honom i mina drömmar ikväll. PUSS&GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0