Awesome!

Jag har haft en riktigt bra helg eller hela veckan faktiskt. Ett riktig levastudentvecka med massa fester, efterfester och goda vänner och nya människor, japp det blev en fyradagars, känns i kroppen, men det var det lätt värt! Helgen toppades med att mina älskade föräldrar kom och hälsade på och testade på det här med studentkorridor och studentliv för en natt och jag tror faktiskt att dom gillade det! Den här veckan präglas av levastudentvecka fast åt motsatt håll, massor av plugg, träning och ingen tid att umgås med folk och inga galna upptåg.

Jag har bestämt mig att njuta av resten av tiden som student åt att faktiskt börja leva ett vilt studentliv igen. Jag ska njuta av tiden som en kvar här i Örebro, samtidigt som jag måste njuta av tiden som är kvar i Fagersta, ingen lätt kombo. Men det ska jag nog fixa på ett eller annat sätt.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0