Jag drömmer drömmar om att alla försvinner en efter en...

Usch, vilken hemsk natt jag har haft! Vaknade vid kl 01, gick på toaletten och vågade inte somna om av någon anledning. Somnade om till slut och där drömmar jag konstiga drömmar om att jag och mamma sover över hos mormor och där händer det massa skummar saker och innan jag vaknar står det en vitklädd man vid min säng. Vaknar av att jag ligger och skriker att mannen ska gå därifrån. Vågar återigen inte somna om... Men somnar återigen efter har kollar tv en stund, då fortsätter mardrömmarna och i den drömmen dog min älskade farfar. Så jag får panik och vaknar och är jätteledsen. Bläää, jag HATAR mardrömmar.
Men nu vi försöka göra den här dagen bra ändå. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0