Städ&tvättdag.

Nu har jag bestämt mig, haha, efter många om och men. Beslutet handlade om jag skulle åka till Fagersta eller stanna här i Örebro ihelgen, (nördigt som fan att få värsta beslutsångesten över det, jag vet!). Jag har i alla fall bestämt att jag blir kvar här. Idag tar jag hand om tvätten och städar, sen myser jag i soffan resten av kvällen. Imorgon kör vi på publivet och leker coola. Och inget plugg har jag heller, för tentan gjorde jag igår och en ny kurs väntar på måndag. Såna här helger när det inte finns något att göra pluggväg är hur jävla skönt som helst! Nu kickar jag igång helgen med skön musik i högtalarna. Ha en fin helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :P

2012-02-17 @ 15:13:14
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lisette och aksel

fan! förlåt! frågade inte ens hur det gick på tentan?

kändes det bra eller? :)

2012-02-18 @ 03:42:54
URL: http://lisettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0