tjuuurig

På något konstigt vänster känner jag mig allmänt tjurig och nere ikväll. Och bara för därför tyckte jag att det var helt okej att trycka i mig en jävla marabou, sen kom ju ångesten för den också. Haha, bra Frida! Jag ska försöka leka duktig, och inte äta massa skit i veckorna.. Mja, det sket väl jag i! Men jag har något att glädja mig åt ikväll, och det är att jag fick reda på att jag fick VG (bästa betyget) på min förra tenta, japp då växer jag faktiskt några millimeter. Och tron på att jag kommer klara av jobbet som sjuksyrra ökar också litegrann. Så, nu ska jag ta med mig det positiva och bädda ner mig i sängen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Pauii

Duktiga du!!! :) Du kommer bli bästa syrran! Jag har också haft världens sämsta dag och bara velat ligga under täcket och vakna till en annan dag...

MEN imorgon blir en bättre dag, det tror jag på!

Kramis <3

2012-03-07 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0