Att hjälpa en vän...

Hur hjälper man en vän som är i stort behov av hjälp, men vägrar att inse eller ta emot det? Jag och flera av mina andra vänner är på väg att dra till drastiska åtgärder, vad vill jag inte gå in på. Men detta tar emot och jag har svårt att ta steget, steget som borde tagits för längesedan. Det är liksom bara ett samtal bort, men varför tar det emot så förbannat!? Jag vill ju inte se min vän försvinna mer och mer, jag kan inte se på längre. Jag eller vi, vi måste göra något nu. Önskar bara att det fanns något annat man kunde göra. Nåväl, nu ska jag fortsätta kolla på Tre Kronor och sen kanske det är dags att slå slag i saken imorgon.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0