Sådärja

Idag började jag dagen med att försova mig, hade dock ingen tid att passa, men vi skulle upp och skriva c-uppsats. Sen mina vänner, ja då går jag förbi min bil, och där hade jag en fått en p-bot! Den första och förhoppningsvis den sista... Jag har ju betalt p-avgift, men jag saknade tydligen ett p-tillstånd. Jajja, inte mycket att göra förutom att betala den. Fick ju pannkaka till middag, så jag kan inte klaga. 
 
Annars så ska jag&Liljestig göra intervjudebut imorgon, datainsamling till vår c-uppsats och ja det känns ganska nervöst. Men ja, det är klart det kommer gå vägen. Så 9 veckor framåt är det c-uppsats som gäller i mitt huvud, sen är det bara en enda kurs kvar. Sen är jag sjuksköterska - helt jävla sjukt känns det! Snart är det liksom dags att börja söka jobb och löneförhandla, så jävla vuxet. Och när blev jag vuxen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0