Suget är tillbaka!

Yes, nu är suget att blogga tillbaka! Så nu jävlar ska jag skriva ur mig allt igen. För det känns som att jag har en del att skriva om, som att hjärnan går lite på högvarv för det är så mycket som vill ut. Kanske är det för att jag har tillbringat mycket ensamtid den här helgen, alltså umgåtts med mig själv, vilket inte hör till vardagen. Jag bor ju i studentkorridor tillsammans med 9 grannar, varav en av dom är min bästa vän. Så ja, ni fattar, när jag umgås med mig själv, är det när jag är på toaletten, duschar och sover, annars har jag folk runt omkring mig hela tiden. Så den här helgen har jag liksom inte fått prata lika mycket som jag är van vid, då blir hjärnan lite överhettad.
 
Äh, jag berättar om min helg istället. Helgen började i torsdags, ja vi är ju studenter. Så det blev öl, skitsnack och en utekväll på Kåren. Och jag är så jävla glad att Kåren äntligen är "kåren-ägt" igen, då det var totalt fiasko när det var privatägt med sjukligt höga priser. Men nu kostar äntligen en öl 25 kr = studentlivet leker. Sen blev det helg på riktigt, och då vankades födelsedagsfest för Dellen, vi hängde utomhus, på Bärseback (ett studenthak, där man förfestar, efterfestar och dräggar) och kvällen avslutades på Kåren även denna kväll, där vi dansade sönder oss. Så jag tackar Dellen & min kära Emma för en underbar kväll. Sen var det lördag och jag tog ledigt från festandet och spelade Monopol med mina kära korridorare. 
 
Lite bilder från den här helgen:





Kommentarer
Postat av: Lisette

FAN VAD SNYGG DU VAR! I UTSLÄPPT HÅR OCH ALLT!!

2012-09-21 @ 10:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0