V75

Sitter och kollar på v75, och jag undrar själv varför jag gör det, jag spelar ju inte? Men, det är något speciellt med det, det får mig att tänka på min fina morfar. Morfar var nämligen en riktig hejare på det där med trav, han spelade jämt, satt vid köksbordet och läste på om hästarna och tippade för storvinst. Var det fest en lördag och morfar var med, då pausades festen för att vi skulle kolla på v75. Jag saknar honom där vid köksbordet, jag saknar honom i hans fotölj, jag saknar hans skratt, hans kramar, hans röst och hans blå snickarbyxor. Min fina fina morfar, du fattas mig ♥
 
Jag&mina syskon i morfars traktor
 
Jag&morfar på julafton

Kommentarer
Postat av: mamma

oj, vad jobbigt det kändes <3

2012-09-18 @ 10:12:54
Postat av: Maria

Puss

2012-09-30 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0