hoho

Nu sitter jag här igen, så här mkt har jag inte setat vid datorn på riktigt länge. jag dricker lite och har det bra. pratade med lillmoster för ett tag sedan, det kändes bra. jag vet att du brukar läsa här, så jag vill passa på att skriva att jag är väldigt tacksam att du finns där för mig, och att du bryr dig såsom du gör. du är väldigt betydelsefull för mig! du vet kanske också att jag har sett upp till dig sen jag var liten och att jag jämt ville umgås och sova hos dig. nej nu ska jag fortsätta dona lite, pusssshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-27 @ 12:39:06
Postat av: Moster Anna

Hej min lilla gullunge, det är mig ett sant nöje att läsa din blogg och vara delaktig i ditt roliga,spännande,tokiga liv och ibland även höra det mindre roliga men komihåg att det som inte dödar, härdar. Jag älskar dig och vill dig allt gott för du är en supertjej fylld med energi och humor som lätt smittar av sig. Skogen står grön men det är bara EN LYCKLIG som kan få dig.



Många miljoner kramar din "lillmoster" Anna



P.S Skriv lite mer det är så kul att läsa!

2008-12-27 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0