tjoho

packar och grejar lite just nu. men tyvärr har huvudvärk infunnit sig, hoppas på gud att den släpper snart! nu sitter jag bara och funderar på hur fan jag ska ha mitt hår ikväll?! men det ordnar sig nog.

och frånochmed 2009 ska jag tamejfan ta mig i kragen vad det gäller ganska mkt. jag ska ta mitt jävla körkort, jobba arslet av mig, sluta dricka så förbannat mycket, sluta gräva ner mig, sluta röka, hitta en ordentlig karl med pengar i plånboken och börja träna igen. och nej det här är inga nyårslöften, det är bara saker jag verkligen borde göra.

2008 har varit ett bra år på många sätt, men samtidigt ett väldigt jobbig år i många lägen. men jag ska absolut inte klaga, för jag har haft riktigt roligt för det mesta. och jag får väl lov att säga att stundenten var den största framgången detta år!



så GOTT NYTT ÅR på er!

Kommentarer
Postat av: Stigan83

Fan va vidrig du är, "hitta en ordentlig karl med pengar i fickan". Hitta på ngt så du kan tjäna pengar sj istället. Riktig svinigt att bete sig så, falskt!!!

2009-01-16 @ 00:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0